INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten KORT-KM på Tisdag. Nu med ändrad info!

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: fimpen [2004-09-14 11:44]
Hej Per! Du har säkert sett Ida Nordin, Vok´s fråga på pladdret. Hoppas det går att lösa!

Fimpen

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: fimpen [2004-09-14 11:44]
Hej Per! Du har säkert sett Ida Nordin, Vok´s fråga på pladdret. Hoppas det går att lösa!

Fimpen

Skrivet av: Annica M [2004-09-14 10:40]
Jag vill gärna springa korta banan om det inte är för sent att anmäla sig

Skrivet av: beh [2004-09-14 8:53]
Björklund springer gärna långa.

Skrivet av: elmosoovik [2004-09-13 23:17]
Elmo Jag vill springa korta banan

Skrivet av: Ida [2004-09-13 22:05]
Jag vill springa korta banan!

Skrivet av: Stefan again... [2004-09-13 21:32]
sorry. I forgot the category. "long" would be nice.

Skrivet av: stefan [2004-09-13 21:31]
Hej hej. I am an exchange student from Switzerland and i would like to join your club and if there is a possibility, I would like to participate in tomorrows race. Looking forward to meet you all. Greets Stefan.

Skrivet av: Lars Jonhed [2004-09-13 21:25]
Lars -> Långa Familjelottning startar först.
Lina -> Långa Familjelottning startar efter Lars kommer imål om du Per
inte vill vara barnvakt!?
Gianantonio -> Korta (tror jag)
Per-Olov Gutman, "Israeliske professorn" -> Korta (Om det är fint väder)

Skrivet av: Chewie [2004-09-13 20:26]
Hardt springer långa

Skrivet av: fimpen [2004-09-13 17:26]
Jag rör mig gärna en sväng i skogen imorgon. En 4 km bana blir utmanande och bra!