 |
|
|
|
Kommentera nyheten Träningshelg uppdaterad
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | fille [2006-03-24 17:27] | |
|
|
| kanske dyker upp på någon träning iaf.. |
| Skrivet av: | stina [2006-03-26 22:04] | |
|
|
| tacktack för jätteroliga träningar!! |
| Skrivet av: | dg [2006-03-24 20:27] | |
|
|
| ulf hallmen>> Jag ritar med glädje in två extra kartor. |
| Skrivet av: | fille [2006-03-24 17:27] | |
|
|
| kanske dyker upp på någon träning iaf.. |
|
|
| Uffe>>> Jag törs nog lova att ni är välkomna. Säg till om du vill låna skor. ;-) |
| Skrivet av: | ulf hallmen [2006-03-24 16:43] | |
|
|
| hej finns det möjlighet för ali å flintis att vara med på gunde ol om ingen karta finns kan vi följa john är det ok |
| Skrivet av: | AA [2006-03-24 9:58] | |
|
|
| Kör Stads-ol på söndag. |
| Skrivet av: | viktoria s [2006-03-23 21:41] | |
|
|
| är borta fredag o söndag, men skulle gärna vilja springa Gunde-OL. Äter ju vegetariskt, men kan ta med mig gräs om jag stannar på lunch ;) |
| Skrivet av: | Sara G [2006-03-23 20:46] | |
|
|
| Uppdaterat...Med på allt utom spinningen, men undrar om d e någon som har extra skidor att låna, storlek typ 39..? |
|
|
|
 |