 |
|
|
|
Kommentera nyheten Träningshelg 6-7/1 2007 (Uppdaterad)
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | elin [2007-01-04 21:02] | |
|
|
| jag kommer på lördag förmiddag och lunch |
| Skrivet av: | matte [2007-01-07 12:24] | |
|
|
| tack för en jättebra träning och grattis i efterskott |
| Skrivet av: | Pionhed [2007-01-06 12:49] | |
|
|
Nya rön: Köket var lättrivet så jag kommer på distansen imorgon.
Förövrigt är det kul att ha sönder saker! =) |
| Skrivet av: | K-G Wahlström [2007-01-05 19:20] | |
|
|
| Vill gärna delta på söndag i Ånnaboda |
|
|
skulle vilja avanmäla simon rung för jag har ont i halsen(i h14)
|
|
|
| är med lördag fm ej lunch |
| Skrivet av: | Janne Z [2007-01-05 7:45] | |
|
|
| Kan Malin och Emma ( med mig i släptåg ) vara med på ol lör fm trots sen anm ? Janne |
| Skrivet av: | Lasse A [2007-01-05 2:17] | |
|
|
| Eleonor G har ringt och vill anmäla sig till lördag fm |
| Skrivet av: | feenie [2007-01-04 22:23] | |
|
|
| Jag dyker upp på mötet och på söndagen. |
| Skrivet av: | Groth [2007-01-04 22:21] | |
|
|
| Om byggnationen går bra på lördag kommer jag ev på söndagens pass |
| Skrivet av: | Linda [2007-01-04 21:51] | |
|
|
| Jag hoppas att det går bra att jag kommer med på lördag förmiddag. Ingen mat behövs för mig tack. |
|
|
|
 |