 |
|
|
|
Kommentera nyheten Långpasset lördag 16/12 (uppdaterad med tider)
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | djN [2006-12-15 11:44] | |
|
|
| Jag har varit hängig igår och är det idag med .. osäker på start. |
| Skrivet av: | stina [2006-12-15 20:00] | |
|
|
| finns det någon som har en plats över till digerberget? |
| Skrivet av: | djN [2006-12-15 11:44] | |
|
|
| Jag har varit hängig igår och är det idag med .. osäker på start. |
| Skrivet av: | Löken [2006-12-14 19:13] | |
|
|
Nu börjar det rulla in lite mer folk, fin fint :)... Men jag saknar en del potentiella 10mila löpare fortfarande, kom igen nu...
Köttfärssåsen är lagad idag, jag rörde faktiskt om i grytan i ca. 2 sekunder så jag tycker faktiskt att det är jag som har lagat maten ;).
Dusch finns efteråt... |
| Skrivet av: | lillstrumpa [2006-12-14 15:59] | |
|
|
| finns det möjlighet till dusch efteråt?? |
| Skrivet av: | Snorkfröken [2006-12-14 14:37] | |
|
|
| Jag kommer och springar alt. 2. Hinner kanske med mat. |
| Skrivet av: | djN [2006-12-14 13:55] | |
|
|
| jag kommer. mat låter kanon |
| Skrivet av: | Emma [2006-12-14 12:31] | |
|
|
| Jag kommer. Gärna mat efteråt. |
| Skrivet av: | Sara K [2006-12-14 9:22] | |
|
|
| Jag vill springa och gärna äta. Vet inte hur långt jag springer ännu men troligen alt. 3 eller 4. |
| Skrivet av: | Löken [2006-12-13 12:52] | |
|
|
| Nu börjar det ju ramla in lite anmälningar... Men fler behövs, kom igen nu... Vi är ju bra många i mässan t.ex... Kom igen nu... |
| Skrivet av: | Piraten [2006-12-13 11:27] | |
|
|
| Jag tar långa och gärna mat efteråt. |
|
|
|
 |