INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten 10-milaträning lördag 12/4

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: dg [2008-04-09 13:46]
Räknar med att komma.

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: Axel [2008-04-11 17:24]
Tas snitslarna in förresten? Vill ev springa detta pass / delar av nästa vecka istället så låt de gärna sitta kvar.

Skrivet av: Axel [2008-04-11 16:39]
Får tyvärr stå över imorgon pga magsjuka

Skrivet av: Herr Babar [2008-04-11 12:58]
Lite sen anmälan kanske, men Mathias är gärna med och springer om det går bra! Reservation för ett ont knä dock som ska testas ikväll.

Skrivet av: Love Sintring [2008-04-10 14:49]
Jag kommer gärna :)

Skrivet av: Stefan Wedin [2008-04-10 11:21]
Jag kommer.

Skrivet av: Stefan Wedin [2008-04-10 11:21]
Jag kommer.

Skrivet av: Stefan Wedin [2008-04-10 11:20]
Jag kommer.

Skrivet av: Albin [2008-04-09 22:47]
Hoppas på att komma till start.

Skrivet av: Jakob Wallenhammar [2008-04-09 21:02]
Jag kommer!

Skrivet av: Mats Eriksson [2008-04-09 20:04]
David och jag kommer.