 |
|
|
|
Kommentera nyheten Spinning
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | dg [2007-02-01 11:56] | |
|
|
| En bokad till mig! |
| Skrivet av: | Snorkfröken [2007-02-03 12:51] | |
|
|
| Det finns fortfarande cyklar kvar. |
| Skrivet av: | birgitta a [2007-02-03 12:38] | |
|
|
| Pax för en cykel om det fortfarande finns kvar. |
| Skrivet av: | Jake [2007-02-03 12:31] | |
|
|
| Jag lämnar ut min cykel till någon annan pga ihållande sjukdom;( slit den med hälsan! |
|
|
| Förlåt, jag menade naturligtvis lördag em! |
|
|
| Agneta o jag provar gärna spinning söndag em! |
| Skrivet av: | matte [2007-02-02 19:51] | |
|
|
Pax
|
|
|
| Provar gärna på spinning! Pax! |
| Skrivet av: | Pax för [2007-02-02 19:24] | |
|
|
| Kristin och Vicy. |
| Skrivet av: | Pecka [2007-02-02 17:22] | |
|
|
| Jag och Clobbe paxar gärna två cyklar! |
| Skrivet av: | Hempa [2007-02-02 14:07] | |
|
|
| Linda vill gärna boka en cykel också! |
|
|
|
 |