 |
|
|
|
Kommentera nyheten Sling-OL tisdag 4 okt
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | dg [2005-10-03 22:52] | |
|
|
| Jag kommer, åker bli från väster om någon vil åka med. |
| Skrivet av: | björn [2005-10-04 14:05] | |
|
|
beh>> kan jag få åka med dig?
|
| Skrivet av: | kristin [2005-10-04 13:37] | |
|
|
| jag kommer inte ikväll för jag har hosta fortfarande. |
| Skrivet av: | HNord [2005-10-04 9:38] | |
|
|
| Jag hoppas att cirka många kartor räcker åt mig också... jag kommer |
| Skrivet av: | Birgitta a [2005-10-04 8:13] | |
|
|
| Björn: Inger Nicolas har bil, vi åker från "kiosken" strax före kl 17.00. |
| Skrivet av: | dg [2005-10-03 22:52] | |
|
|
| Jag kommer, åker bli från väster om någon vil åka med. |
| Skrivet av: | matte [2005-10-03 21:37] | |
|
|
| Fille och jag kommer |
|
|
| beh>>får jag låna en plats i din bil i morrn till träningen? |
| Skrivet av: | beh [2005-10-03 21:04] | |
|
|
| Kommer gärnna imorrn. Jag kommer att åka från Karslund ca. 16.55 för den som behöver skjuts. |
|
|
| jo, jag kommer, nån som har plats över från stan? |
| Skrivet av: | björn [2005-10-03 20:38] | |
|
|
| jag kan komma men jag har ingen skjuts. kan jag sammåka med någon från mellringe eller karslund? |
|
|
|
 |