 |
|
|
|
Kommentera nyheten KORT-KM på Tisdag. Nu med ändrad info!
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | dg [2004-09-13 11:38] | |
|
|
| jag vill vara med |
| Skrivet av: | fimpen [2004-09-14 11:44] | |
|
|
Hej Per! Du har säkert sett Ida Nordin, Vok´s fråga på pladdret. Hoppas det går att lösa!
Fimpen |
| Skrivet av: | Annica M [2004-09-14 10:40] | |
|
|
| Jag vill gärna springa korta banan om det inte är för sent att anmäla sig |
| Skrivet av: | beh [2004-09-14 8:53] | |
|
|
| Björklund springer gärna långa. |
|
|
| Elmo Jag vill springa korta banan |
| Skrivet av: | Ida [2004-09-13 22:05] | |
|
|
| Jag vill springa korta banan! |
| Skrivet av: | Stefan again... [2004-09-13 21:32] | |
|
|
| sorry. I forgot the category. "long" would be nice. |
| Skrivet av: | stefan [2004-09-13 21:31] | |
|
|
| Hej hej. I am an exchange student from Switzerland and i would like to join your club and if there is a possibility, I would like to participate in tomorrows race. Looking forward to meet you all. Greets Stefan. |
| Skrivet av: | Lars Jonhed [2004-09-13 21:25] | |
|
|
Lars -> Långa Familjelottning startar först. Lina -> Långa Familjelottning startar efter Lars kommer imål om du Per inte vill vara barnvakt!? Gianantonio -> Korta (tror jag) Per-Olov Gutman, "Israeliske professorn" -> Korta (Om det är fint väder) |
| Skrivet av: | Chewie [2004-09-13 20:26] | |
|
|
| Hardt springer långa |
| Skrivet av: | fimpen [2004-09-13 17:26] | |
|
|
| Jag rör mig gärna en sväng i skogen imorgon. En 4 km bana blir utmanande och bra! |
|
|
|
 |