INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Tiomilainfo

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: da Silva [2007-04-19 16:21]
Jag kör standardupplägget, men tillbringar nog större delen av lördagen vid boendet, ev. en liten tur ut till TC under damtävlingen, sen tillbaks ut igen lagom till herrstarten.

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: Pionhed [2007-04-26 16:01]
Som Balken:

1: Egen
2: Egen
3: X
4: X
5: X
6: X

Skrivet av: Ointresserad [2007-04-24 14:11]
Beroende på dagsform återkommer jag om upplägg.
Resa dit ensam, precis i tid till avlöp kan ju bli grymt aktuellt!
På återhörande

Skrivet av: Balken [2007-04-24 10:40]
1: Egen
2: Egen
3: X
4: X
5: X
6: X

Skrivet av: Patrik [2007-04-23 22:02]
Följer damtävlingen via Sport Expressen, nån måste ju gynna tv-satsningen. Kommer ut på egen hand nångång vid den mycket bekväma tiden 04,15-04,45 natten till söndag för att då springa fort och rätt. Lycka till och spring stabilt allihop så får vi nog ett roligt tiomila dygn.

Skrivet av: Peiza [2007-04-23 21:49]
Resa dit?
Klubbens
Egen X

Resa hem?
Klubbens lördag
Klubbens söndag X
Egen

Kommer direkt till tc, ingen klubbresa eller boende (behöver inte svara på fler frågor)
Nej X
Ja

Boende
Råby IP (klubbens) X
Bor på TC (egen husvagn, tält etc)
Eget

Transport från boendet till TC
Klubbens minibuss X
Eget

Tillbringar lördagen på boendet
Ja X, om jag inte får allt för tråkigt.
Nej

Skrivet av: Garpen [2007-04-23 20:39]
Jag tar mig till tävlingen själv, bor ute på TC, (kanske tillbringar någon fjuttig tid i huset, och vill gärna ha skjus tillbaka till Örebro på söndagen:)

Skrivet av: fille [2007-04-22 21:15]
kör standard

Skrivet av: Kajsa [2007-04-20 17:41]
Jag vill åka med klubben till tiomila och sen hem på lördagen. Lägger mig inte i boendet, bussar etc. Tillbringar hela dagen på TC.

Skrivet av: Björne [2007-04-20 16:03]
Kör på Lökens standardupplägg men tar mig hem på eget sätt.

Skrivet av: Per Eklöf [2007-04-20 13:34]
Jag kör standardupplägget. Dock så vill jag kolla lite på damtävlingen, damerna främst faktiskt, på lördagen.