 |
|
|
|
Kommentera nyheten Möjlighet att avboka stugor i Säfsen 18-21/1
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
|
|
| 1 av 3 duger gott, jag är intresserad. |
| Skrivet av: | stefan [2007-01-11 15:15] | |
|
|
Jag ska ruska fram kartorna vi hade sist, jag har dem kvar någonstans. Sedan kan ni ringa till fredriksberg för detska finnas en nyare karta!
|
|
|
En tapper skara kommer fortfarande åka till Säfsen och köra stenhårt, troligtvis fredag-söndag. Om det inte går att åka skidor kommer fokus ligga på distanslöpning på stig/i skog och på orientering.
Stefan>>> Vi kommer nog ha en bil med plats för 6 personer, så det är lugnt. :-) |
| Skrivet av: | stefan [2007-01-11 7:21] | |
|
|
| Jag skippar också. Så har ni en bil med 5 i. |
| Skrivet av: | M&M [2007-01-11 6:32] | |
|
|
| Oscar N hoppar också av |
| Skrivet av: | stefan [2007-01-10 15:47] | |
|
|
| Jag tror att Sus också avbokar sig. |
| Skrivet av: | Linda och Erik [2007-01-10 14:21] | |
|
|
| Vi avbokar oss |
| Skrivet av: | iva [2007-01-10 13:45] | |
|
|
| jag avbokar. längtar efter snö och löparknät är dumt, skulle därför vilja åka till grönklitt om det går. |
| Skrivet av: | Jessica P [2007-01-10 11:09] | |
|
|
| Per och Jessica avbokar sig till förmån för köksskåp och gångjärn. |
| Skrivet av: | Ari [2007-01-10 8:30] | |
|
|
| Tyvärr, avbokar mig också... |
| Skrivet av: | HNord [2007-01-10 8:16] | |
|
|
| Ja tyvärr på ett bra initiativ, men det är snön jag vill åt. Ställer in. |
|
|
|
 |