INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Intresse lördagens Rally-OL?

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: da Silva [2006-04-04 17:30]
Oskar + Kristin kommer och springer, men 10 banor är absolut inte nödvändigt för vår skull. Dom som vill träna mycket har förhoppningsvis sprungit Natt-OL på fredagskvällen.

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: matte [2006-04-06 21:04]
jag kommer

Skrivet av: birgitta a [2006-04-06 20:46]
Birgitta A. Äter hemma.

Skrivet av: Emma A [2006-04-06 20:33]
Jag kommer och springar

Skrivet av: Hans-Göran [2006-04-06 16:57]
Jag dyker upp, äter lunch hemma.

Skrivet av: Hempa [2006-04-06 15:47]
Jag kommer också!

Skrivet av: Brynäs [2006-04-06 15:13]
Jag kommer och tar med mig huldran. Äter gör vi hemma men tack ändå.

Skrivet av: Christina [2006-04-06 11:37]
Jag kommer också, men bara på träningen.

Skrivet av: Gunnel [2006-04-06 11:09]
Två barn och en vuxen till.

Skrivet av: iva [2006-04-06 8:22]
kommer gärna till träningen om det inte är för sent att anmäla sig.. behöver inte hela 10 banor ;)

Skrivet av: Jocke, Hällen [2006-04-05 22:02]
Jag är gärna med på träningen!