 |
|
|
|
Kommentera nyheten Träningsplanering
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
|
|
| Oskar är gärna med både på Startmilen och i Arboga. |
| Skrivet av: | Öberg [2006-04-05 10:29] | |
|
|
| Onsdag och Fredag. (Eventuellt Söndag). |
| Skrivet av: | beh [2006-04-04 19:52] | |
|
|
| Jag kommer onsdag och fredag. |
|
|
| Mina två bröder vill springa i Åsbro 7 och 9 april. |
| Skrivet av: | Patrik [2006-04-04 15:53] | |
|
|
| Kommer onsdag och söndag..Måste jobba fre,lör. |
| Skrivet av: | pontan [2006-04-04 9:35] | |
|
|
| siktar på att delta både fredag och söndag. |
| Skrivet av: | pettson [2006-04-04 8:29] | |
|
|
| Jag är intresserad av a tt vara med den 9:e... |
| Skrivet av: | stefan [2006-04-03 11:36] | |
|
|
| Patrik>>Klart jag har det under kontroll... men vi flyttar tiden till 16:50 :) |
| Skrivet av: | Patrik [2006-04-03 11:13] | |
|
|
| Stefan>> Tror du verkligen 17,50 i Karslund räcker om starten i Arboga går kl 18,00? Jag tycker det verkar lite ont om tid, men du har säkert läget under kontroll =) |
| Skrivet av: | Björne [2006-04-01 16:41] | |
|
|
| Jag vill vara med på mötet och kanske Rally-OL |
|
|
| Jag tänkte springa Start-milen |
|
|
|
 |