INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Smålandskavleträning

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: da Silva [2005-10-09 21:45]
Räkna in mig på torsdag, iaf om det inte är i Karlslundsskogen eller jämförbart område. Vad menas förresten med "tre slingor"? Om det inte är arrangemangsmässigt mer jobb vore det väl både roligare och mer smålandskavlerelevant med en fuskgafflad bana? Ursäkta att jag gnäller, trots detta fina initiativ... :-)

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: stefan [2005-10-13 14:54]
Starten kommer vara 18:20 i kväll. Vi hoppas att det blivit mörkt då.

Skrivet av: tomas hallmén [2005-10-13 9:57]
Jag anmäler mig till ikväll!

Skrivet av: Öberg [2005-10-12 10:10]
Jag kommer och promenerar eller sätter ut innan.

Skrivet av: stefan [2005-10-12 7:21]
HJÄLP!!! 40 graders feber och halsont. Behöver någon som kan sätta ut lite reflexer tills i morgon. är man 3 st tar det inte så lång tid.
Hör av er på sms eller telefon, jag kommer nog sova en hel del idag.

Skrivet av: Hanna [2005-10-11 21:31]
Jag kommer!

Skrivet av: Mats Eriksson [2005-10-11 19:02]
Hagaby kommer med ca 10 st.

Skrivet av: stefan [2005-10-11 11:14]
Håkan>> Mitt uppe i de otäcka kilsbergen..Skyltar från Frösvidal.

Skrivet av: Håkan [2005-10-11 10:22]
var ligger gårdsjön?

Skrivet av: Cassius [2005-10-10 19:45]
jag skulle vilja deltaga i de 2 sista...

Skrivet av: Peiza [2005-10-10 13:25]
Räknar med att kunna vara med på dessa träningar, kanske kan få sig en nattsträcka på smålle :)