 |
|
|
|
Kommentera nyheten Tiomilaträning 24/2
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
|
|
| Vill självklart vara med! Har hört att det kommer vara nattsträckor i några av vårens stafetter... |
| Skrivet av: | JoV [2005-02-24 21:25] | |
|
|
Nästa Tiomilaträning kommer förhoppningsvis att ske fredagen innan Måsen. Funderar på att lägga en tuff nattbana med rejäla långsträckor på USM-kartan. Start i Blankhult och mål i Klockhammar. Kom gärna med synpunkter angående datum och startmetod.
|
| Skrivet av: | JoV [2005-02-22 9:40] | |
|
|
| JoV>> eller vi... |
| Skrivet av: | JoV [2005-02-22 9:39] | |
|
|
| Öberg>>Toppen! Jag hörs eller ses ikväll... |
| Skrivet av: | Göthlin [2005-02-22 8:37] | |
|
|
| Jag kommer |
| Skrivet av: | Öberg [2005-02-21 17:05] | |
|
|
| JoV--> Jag tror jag har ändrat mig och erbjuder mig att hjälpa till med utsättning på Onsdag fm istället. |
| Skrivet av: | G [2005-02-21 16:39] | |
|
|
| Jag är med |
| Skrivet av: | JoV [2005-02-21 16:07] | |
|
|
| Enligt uppgifter har det snöat en del uppe i bergen den senaste tiden men det hindrar ju inte oss. För att undvika allt för mycket "spårlöpning" kommer träningen bestå av 9 st banor på 6 km som går i lite olika stråk. Vi startar 3 och 3 med 2 minuters mellanrum. |
| Skrivet av: | Löken [2005-02-20 19:01] | |
|
|
Jag är "på".
|
| Skrivet av: | Piraten [2005-02-20 15:23] | |
|
|
| Jag kommer. |
|
|
|
 |