 |
|
|
|
Kommentera nyheten Dags för vinterns första träningshelg!
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
|
|
1.96>>> Så sant, man behöver inte vara rädd att ta i och träna lite mer nu när träningssäsongen kommit igång. Så länge man håller ner tempot och håller sig på någorlunda mjukt underlag, samt ser till att äta och vila ordentligt mellan passen så klarar man rätt många timmar på få dagar.
Kom igen och anmäl er nu allihop! |
| Skrivet av: | JoV [2004-12-12 17:31] | |
|
|
| Tack för en bra och trevlig helg. |
| Skrivet av: | Frasse [2004-12-10 23:21] | |
|
|
| Jag tar gärna en plats om det finns nån kvar .. |
| Skrivet av: | Dannor [2004-12-10 16:32] | |
|
|
| Tar en plats på spinningen |
| Skrivet av: | Kristin J [2004-12-10 0:31] | |
|
|
| Jag är gärna med på spinning om det är okej. |
| Skrivet av: | iva [2004-12-09 23:02] | |
|
|
| spinning please! |
| Skrivet av: | fimpen [2004-12-09 22:25] | |
|
|
| Jag vill gympa, spinna och käka mat! |
| Skrivet av: | Peiza [2004-12-09 18:09] | |
|
|
| Hempa>> Jag betalar med klipp-kort, hoppas det går bra. |
| Skrivet av: | Hempa [2004-12-09 17:13] | |
|
|
| Ändrad tid för spinningen. Vi samlas i entrén 9.15 och samlar in pengar från alla! |
| Skrivet av: | Nanna [2004-12-09 17:11] | |
|
|
| Hej! Är gärna med på spinning - men är beredd att ge upp min plats om mer hårdsatsande OLare visar intresse för en ledig hoj! :) |
| Skrivet av: | Peiza [2004-12-09 11:32] | |
|
|
| Jag kör spinning. |
|
|
|
 |