 |
|
|
|
Kommentera nyheten TRÄNING 7/8 "TESTBANA"
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
|
|
Samma här... Men man kanske kan komma loss en timme och kuta runt tre varv, det kan ju vara intressant att ha en bottennotering framöver...
DG>>> Är testbanan i Karlslund? Nära eller långt från Klubbstugan? |
|
|
| Varv- och totaltider finns här. |
| Skrivet av: | 1.96 [2003-08-07 20:34] | |
|
|
| Bra bana, hatade där man skulle under stocken dock... fy för sådana låga hinder... :) |
|
|
| Guldgängschef>>> Där 1.2 km-spåret går över Karlslundsåsen. |
| Skrivet av: | Guldgängschef [2003-08-07 12:56] | |
|
|
| dg>> Var startar banan? KA's säger mig intet!! |
| Skrivet av: | Axel [2003-08-06 16:00] | |
|
|
| dg>> Jag testar banan idag! Hoppas jag förstod dig rätt igår när du förklarade... |
| Skrivet av: | dg [2003-08-06 13:54] | |
|
|
| da Silva>> Den startar på samma ställe som KA;s. |
| Skrivet av: | dg [2003-08-06 13:53] | |
|
|
| AA>> Som jag ser det så kan man väl göra båda två. Dels är det bra att kunna se vad man gör för tid själv samtidigt som man kan se hur man ligger till mot andra. |
|
|
Samma här... Men man kanske kan komma loss en timme och kuta runt tre varv, det kan ju vara intressant att ha en bottennotering framöver...
DG>>> Är testbanan i Karlslund? Nära eller långt från Klubbstugan? |
| Skrivet av: | Peiza [2003-08-06 13:21] | |
|
|
| Låter som en bra idé! Synd att man missar första testet, måste jobbe... |
| Skrivet av: | AA [2003-08-06 12:18] | |
|
|
| dg>> Tanken är väl inte att man ska jämföra sig med varandra utan med sina egna tidigare gjorda tider (alltså i framtiden). |
|
|
|
 |