INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Träning söndag 20/3

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: culin [2005-03-19 23:10]
Kommer också

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: Peiza [2005-03-20 2:03]
Ted>>>Glömde mobilen hemma, men om du läser här så kan du försöka komma bort till mig vid halv tio, eller strax därefter. Vi ses på ekersgatan 27.

Skrivet av: culin [2005-03-19 23:10]
Kommer också

Skrivet av: Pontus [2005-03-19 21:01]
Jag kommer

Skrivet av: dg [2005-03-19 20:54]
Jag har platser över i bilen.

Skrivet av: Ted [2005-03-19 20:04]
Peiza>> Kanon om man kan åka med. Tid och plats?

Skrivet av: stina [2005-03-19 18:00]
jag kommer!

Skrivet av: fille [2005-03-19 17:09]
Filip och Matte kommer!

Skrivet av: Feenie [2005-03-19 16:56]
Peiza>> Jag vill gärna åka med om det finns plats.

Skrivet av: Peiza [2005-03-19 16:45]
Har bestämt mig nu, jag hänger på. Kosta vad det kosta vill.
Samåkning kan ju vara bra, någon mer än Ted som är intresserad här ifrån väster? daSilva?

Skrivet av: Kristin J [2005-03-19 16:36]
är det för sent att anmäla sig? annars vill jag vara med.