 |
|
|
|
Kommentera nyheten Träningshelg 22-23 januari
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | carro [2005-01-19 17:45] | |
|
|
| jag kan väl ta en lunch också, tack. |
| Skrivet av: | Pontus [2005-01-21 17:58] | |
|
|
| kommer att köra träningen på förmiddagen men förlänger den troligen till 2 h, startar ca 09.15 i motorp. Kommer troligen med på lunchen men har med eget glutenfritt käk. |
| Skrivet av: | BoRot [2005-01-21 17:16] | |
|
|
| Finns det möjlighet att komma ner till Hallsberg och få låna en karta och träna på kontroller? |
| Skrivet av: | Balken [2005-01-21 13:51] | |
|
|
| Anders, JoV, fimpen>> Jag ska hem efter lunch, har bil om det behövs. |
| Skrivet av: | Holma [2005-01-20 17:55] | |
|
|
| Jag ser till att kocken gör några extra portioner mot vad jag hade beställt sedan tidigare.... |
| Skrivet av: | Balken [2005-01-20 11:44] | |
|
|
| Lunch om det går. Annars fixar jag eget! |
| Skrivet av: | fimpen [2005-01-20 11:35] | |
|
|
| anders, JoV>>> jag tänker inte träna på eftermiddagen och stannar över lunchen. |
| Skrivet av: | Stålis [2005-01-20 11:12] | |
|
|
| Lars och Lina vill vara med på förmiddagen och gärna på lunchen. |
| Skrivet av: | Pionhed [2005-01-20 7:40] | |
|
|
Aha, om man hade läst lite noggrannare så...
Dock, finns det kvar tar jag gärna lunch, annars fixar jag det själv. |
| Skrivet av: | Pionhed [2005-01-20 7:39] | |
|
|
| Om det finns lunch kvar vill även jag ha en sådan, eller var Holmas inlägg bara något för att få oss att snabba på inrapporteringen? |
| Skrivet av: | Anders [2005-01-19 22:48] | |
|
|
| JoV>> då ska vi bara ha en bil också så löser det sig :) |
|
|
|
 |