 |
|
|
|
Kommentera nyheten Hjälp till med KFUM multisport (uppdaterad)
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
|
|
| Kan hjälpa till där det behövs under lördagen |
| Skrivet av: | dg [2007-06-26 17:52] | |
|
|
| Groth>> Jag är med dig! |
|
|
| Kan hjälpa till där det behövs under lördagen |
| Skrivet av: | Pontus & Malin [2007-06-25 9:06] | |
|
|
| Någon av oss kan vara kontrollvakt på MTB-O |
| Skrivet av: | Calle [2007-06-24 19:35] | |
|
|
| Jag hjälper Groth och Haglund med kanoterna... |
| Skrivet av: | Lovisa [2007-06-24 15:05] | |
|
|
| Jag kan hjälpa till där det behövs :) |
|
|
| Gunilla och Anders kan hjälpa till hela lördagen. |
| Skrivet av: | widdas [2007-06-21 19:49] | |
|
|
| Kan sitta kontrollvakt på orienteringen under kvällen. Kan även vara vakt på MTB-O på eftermiddagen. |
| Skrivet av: | H-G [2007-06-21 19:16] | |
|
|
| Kan Hjälpa till på fredagen |
| Skrivet av: | Stina [2007-06-21 9:10] | |
|
|
| Kan hjälpa till större delen av dagen, men troligen inte på kvällen. |
| Skrivet av: | Leif [2007-06-20 23:06] | |
|
|
| Leif & Kerstin kontrollvakter på MTB-O kl 14-19 |
|
|
|
 |