 |
|
|
|
Kommentera nyheten 25-manna träning 26 september
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | birgitta a [2006-09-13 9:45] | |
|
|
| En bana tack! Den som UK anser jag ska ha. |
| Skrivet av: | Pontan [2006-09-25 8:45] | |
|
|
| Är Förkyld så jag står över i morgon Malin kanske kommer med istället. |
|
|
| Jacob och Ellinor vill springa den korta. |
| Skrivet av: | kristin c [2006-09-23 19:38] | |
|
|
| kommer och springer korta =) |
| Skrivet av: | Eleonor [2006-09-23 18:40] | |
|
|
| Kommer |
| Skrivet av: | Hagge [2006-09-23 18:35] | |
|
|
| Kommer |
| Skrivet av: | Jake [2006-09-23 13:52] | |
|
|
| 5,6 Tack |
| Skrivet av: | Jocke [2006-09-21 20:17] | |
|
|
| Långa tack! |
| Skrivet av: | fimpen [2006-09-21 17:45] | |
|
|
| 5,6 km tack! |
| Skrivet av: | Sus [2006-09-21 16:21] | |
|
|
| Jag vill boka upp ytterligare 2 kartor förutom min. En till Susanne E och en ev till Elisabeth |
| Skrivet av: | widdas [2006-09-21 12:41] | |
|
|
| Tänker försöka deltaga. Finns det inget mellanalternativ till 2,8 och 5,6? Om inte så får det väl bli 5,6 trota att det säkert tar för lång tid. |
|
|
|
 |