INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Träningshelg 6-7/1 2007 (Uppdaterad)

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: beh [2007-01-03 21:50]
Jag kör hela lördagen.

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: matte [2007-01-07 12:24]
tack för en jättebra träning och grattis i efterskott

Skrivet av: Pionhed [2007-01-06 12:49]
Nya rön: Köket var lättrivet så jag kommer på distansen imorgon.

Förövrigt är det kul att ha sönder saker! =)

Skrivet av: K-G Wahlström [2007-01-05 19:20]
Vill gärna delta på söndag i Ånnaboda

Skrivet av: fredrung [2007-01-05 12:28]
skulle vilja avanmäla simon rung för jag har ont i halsen(i h14)

Skrivet av: peterjohansson [2007-01-05 8:22]
är med lördag fm ej lunch

Skrivet av: Janne Z [2007-01-05 7:45]
Kan Malin och Emma ( med mig i släptåg ) vara med på ol lör fm trots sen anm ? Janne

Skrivet av: Lasse A [2007-01-05 2:17]
Eleonor G har ringt och vill anmäla sig till lördag fm

Skrivet av: feenie [2007-01-04 22:23]
Jag dyker upp på mötet och på söndagen.

Skrivet av: Groth [2007-01-04 22:21]
Om byggnationen går bra på lördag kommer jag ev på söndagens pass

Skrivet av: Linda [2007-01-04 21:51]
Jag hoppas att det går bra att jag kommer med på lördag förmiddag. Ingen mat behövs för mig tack.