 |
|
|
|
Kommentera nyheten Ol-träning 11/7 norr Klockarhyttan
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | beh [2006-07-06 6:37] | |
|
|
| kommer garanterat! |
| Skrivet av: | Johan E [2006-07-10 22:28] | |
|
|
| 2 kartor tack! |
| Skrivet av: | Hempa [2006-07-10 17:51] | |
|
|
| Linda vill gärna ha en karta också! |
| Skrivet av: | Anders [2006-07-10 9:02] | |
|
|
| Måste tyvärr avanmäla mig, tålde inte Hallandsluften |
| Skrivet av: | Patrik [2006-07-10 6:43] | |
|
|
| Önskar också en karta för fin ol träning vid senare tillfälle |
| Skrivet av: | Kristin j [2006-07-09 22:46] | |
|
|
| Jag vill gärna springa, 4.7 blir bra!! |
| Skrivet av: | M&M [2006-07-09 17:49] | |
|
|
| Inspirerad för en 4,5 km bana är jag. |
|
|
| Tänkte ta mig runt en sväng, vill gärna ha skjuts hem. Har ingen bil hem, vill ha hjälp med skjuts om nån är kvar när jag kommer i mål... |
| Skrivet av: | NormanK [2006-07-09 14:35] | |
|
|
| Är intresserad av en karta (4,7 km) för att spring vid ett senare tillfälle. Tack! |
| Skrivet av: | Ari [2006-07-08 16:05] | |
|
|
| Anmäler mig, Frippe & Sjörövaren dvs tre kartor. |
| Skrivet av: | HNord [2006-07-07 15:46] | |
|
|
| Kommer |
|
|
|
 |