 |
|
|
|
Kommentera nyheten Träning söndag 20/3
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | beh [2005-03-18 15:22] | |
|
|
| jag är med. |
| Skrivet av: | Peiza [2005-03-20 2:03] | |
|
|
| Ted>>>Glömde mobilen hemma, men om du läser här så kan du försöka komma bort till mig vid halv tio, eller strax därefter. Vi ses på ekersgatan 27. |
| Skrivet av: | culin [2005-03-19 23:10] | |
|
|
| Kommer också |
| Skrivet av: | Pontus [2005-03-19 21:01] | |
|
|
| Jag kommer |
| Skrivet av: | dg [2005-03-19 20:54] | |
|
|
| Jag har platser över i bilen. |
| Skrivet av: | Ted [2005-03-19 20:04] | |
|
|
| Peiza>> Kanon om man kan åka med. Tid och plats? |
| Skrivet av: | stina [2005-03-19 18:00] | |
|
|
| jag kommer! |
| Skrivet av: | fille [2005-03-19 17:09] | |
|
|
| Filip och Matte kommer! |
| Skrivet av: | Feenie [2005-03-19 16:56] | |
|
|
| Peiza>> Jag vill gärna åka med om det finns plats. |
| Skrivet av: | Peiza [2005-03-19 16:45] | |
|
|
Har bestämt mig nu, jag hänger på. Kosta vad det kosta vill. Samåkning kan ju vara bra, någon mer än Ted som är intresserad här ifrån väster? daSilva? |
|
|
| är det för sent att anmäla sig? annars vill jag vara med. |
|
|
|
 |