INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Träningshelg 22-23 januari

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: beh [2005-01-04 14:11]
Lunch.

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: Pontus [2005-01-21 17:58]
kommer att köra träningen på förmiddagen men förlänger den troligen till 2 h, startar ca 09.15 i motorp. Kommer troligen med på lunchen men har med eget glutenfritt käk.

Skrivet av: BoRot [2005-01-21 17:16]
Finns det möjlighet att komma ner till Hallsberg och få låna en karta och träna på kontroller?

Skrivet av: Balken [2005-01-21 13:51]
Anders, JoV, fimpen>> Jag ska hem efter lunch, har bil om det behövs.

Skrivet av: Holma [2005-01-20 17:55]
Jag ser till att kocken gör några extra portioner mot vad jag hade beställt sedan tidigare....

Skrivet av: Balken [2005-01-20 11:44]
Lunch om det går. Annars fixar jag eget!

Skrivet av: fimpen [2005-01-20 11:35]
anders, JoV>>> jag tänker inte träna på eftermiddagen och stannar över lunchen.

Skrivet av: Stålis [2005-01-20 11:12]
Lars och Lina vill vara med på förmiddagen och gärna på lunchen.

Skrivet av: Pionhed [2005-01-20 7:40]
Aha, om man hade läst lite noggrannare så...

Dock, finns det kvar tar jag gärna lunch, annars fixar jag det själv.

Skrivet av: Pionhed [2005-01-20 7:39]
Om det finns lunch kvar vill även jag ha en sådan, eller var Holmas inlägg bara något för att få oss att snabba på inrapporteringen?

Skrivet av: Anders [2005-01-19 22:48]
JoV>> då ska vi bara ha en bil också så löser det sig :)