INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Dags för vinterns första träningshelg!

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: beh [2004-12-08 9:45]
Spinning, mat och eftermiddags pass för mig.

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: JoV [2004-12-12 17:31]
Tack för en bra och trevlig helg.

Skrivet av: Frasse [2004-12-10 23:21]
Jag tar gärna en plats om det finns nån kvar ..

Skrivet av: Dannor [2004-12-10 16:32]
Tar en plats på spinningen

Skrivet av: Kristin J [2004-12-10 0:31]
Jag är gärna med på spinning om det är okej.

Skrivet av: iva [2004-12-09 23:02]
spinning please!

Skrivet av: fimpen [2004-12-09 22:25]
Jag vill gympa, spinna och käka mat!

Skrivet av: Peiza [2004-12-09 18:09]
Hempa>> Jag betalar med klipp-kort, hoppas det går bra.

Skrivet av: Hempa [2004-12-09 17:13]
Ändrad tid för spinningen. Vi samlas i entrén 9.15 och samlar in pengar från alla!

Skrivet av: Nanna [2004-12-09 17:11]
Hej! Är gärna med på spinning - men är beredd att ge upp min plats om mer hårdsatsande OLare visar intresse för en ledig hoj! :)

Skrivet av: Peiza [2004-12-09 11:32]
Jag kör spinning.