 |
|
|
|
Kommentera nyheten Klubbmästerskap för HD 13-18
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | matte [2006-11-01 9:38] | |
|
|
| C-G Garpenlund>> Jag kommer ej har feber |
|
|
| Det är bara för erik att dyka upp |
|
|
| CG>> Erik är gärna med och springer i H14 om det går bra. |
| Skrivet av: | Jakob [2006-10-31 14:14] | |
|
|
| Jag springer gärna H18. Men jag ska till skolan kl12 och hämta kläder för praktik. Så jag vet ju inte om jag kommer hinna till km... Men jag ska försöka, vet ju inte hur lång tid det kommer att ta i skolan. Men om det inte är för mycket jobb så kan du väl trycka en karta åt mig och hoppas att jag kommer. |
| Skrivet av: | Björn [2006-10-30 21:48] | |
|
|
| Springer gärna. H 14. |
| Skrivet av: | Björne [2006-10-30 18:08] | |
|
|
| Jag springer gärna.. klass H18 |
| Skrivet av: | Louise [2006-10-29 19:04] | |
|
|
| jag vill springa D13-14 |
| Skrivet av: | Clobbis [2006-10-29 19:02] | |
|
|
| jag kommer! H16 |
| Skrivet av: | frida [2006-10-28 10:11] | |
|
|
D13-14
|
| Skrivet av: | garpen [2006-10-27 23:10] | |
|
|
| D 17-18...hoppas att det kan bli en klass!!! |
|
|
|
 |