 |
|
|
|
Kommentera nyheten Fler behövs för våra UNGDOMAR trots TUFFA VECKAN!
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Tommy [2006-04-24 14:24] | |
|
|
| Jag kommer onsdag. |
| Skrivet av: | Emma [2006-04-25 17:12] | |
|
|
| Jag kan tyvärr inte komma på onsdag. Hade missat att det var 10-mila möte då. |
| Skrivet av: | ollehe [2006-04-25 14:20] | |
|
|
| Kommer by bike Onsdag 18.00 |
|
|
| Viktoria Silfverdal>> Det kommer säkert att finnas plats i bilar från Karlslund. Många av ungdomarna med föräldrar kommer dit för samåkning. |
| Skrivet av: | Iva [2006-04-24 22:37] | |
|
|
| jag är med på tisdag, kan skugga en stund, vill hinna träna själv sen också. |
|
|
| jag kan komma på tisdag, nån som jag kan åka med från väster (typ risbergska eller karlslund)? |
| Skrivet av: | Johan Ericsson [2006-04-24 21:36] | |
|
|
| larshellstrandh>> jag byter gärna till onsdag om det behöver balanseras upp. |
| Skrivet av: | peter johansson [2006-04-24 17:38] | |
|
|
| peter kommer onsdag |
| Skrivet av: | Emma [2006-04-24 16:42] | |
|
|
| Jag kommer på onsdag |
| Skrivet av: | lovisa [2006-04-24 16:15] | |
|
|
| kristin, victoria och jag kommer på onsdag. |
|
|
| Nu ser tisdag riktigt bra ut. Några fler på onsdag vore inte helt fel. Ett stort från våra ungdomar till er som ställer upp. |
|
|
|
 |