 |
|
|
|
Kommentera nyheten Jukola träning 13 juni
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Susanne E [2007-06-11 21:45] | |
|
|
| Jag vill vara med. Ev. också en extra i form av en mamma. |
| Skrivet av: | Matthias [2007-06-13 13:12] | |
|
|
| Sitter det någon skärm mot slutet på vägen till träningen? Är inte riktigt hundra på vägen dit. |
| Skrivet av: | Brynäs [2007-06-12 21:41] | |
|
|
| Kommer, 1 varv räcker för mig. |
|
|
Träningen är upplagd så att det är svåra kontroller och långa vägval. Dom som springer 2 eller flera varv har gafflade kontroller så det blir lite nytt varje varv! Ta gärna med egen tidtagning och jämnför vägval på första och andra slingan. Ni kan ställa vätska vid varvningen. Välkommen. Anders |
| Skrivet av: | Susanne E [2007-06-11 21:45] | |
|
|
| Jag vill vara med. Ev. också en extra i form av en mamma. |
| Skrivet av: | Mathias Jansson [2007-06-11 17:32] | |
|
|
| Vad sägs om en katt bland hermelinerna? Får herr Babar komma och sparra? |
| Skrivet av: | Christina WL [2007-06-10 23:52] | |
|
|
| jag kommer |
| Skrivet av: | Sus [2007-06-10 21:36] | |
|
|
| jag kommer. |
| Skrivet av: | Emma A [2007-06-10 21:32] | |
|
|
| Jag kommer och springer |
|
|
| Kommer och springer ett varv |
|
|
|
 |