 |
|
|
|
Kommentera nyheten Planeringsdag för kommande träningsperiod - Uppdaterad!
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Sus [2007-10-20 0:41] | |
|
|
| Kan tyvärr inte vara med. Jobbar natt. |
| Skrivet av: | Björn L [2007-10-20 23:14] | |
|
|
| Även jag kommer till 11 |
| Skrivet av: | peter [2007-10-20 22:18] | |
|
|
| jag kommer till 11 |
|
|
| Jag & Kristin kommer runt 11-12 |
| Skrivet av: | Linda [2007-10-20 16:53] | |
|
|
| Jag kommer också! |
| Skrivet av: | Kattis [2007-10-20 16:45] | |
|
|
| Kattis & Johan kommer |
| Skrivet av: | Axel [2007-10-20 16:10] | |
|
|
| Dyker upp. Vill dock gärna träna och helst rätt snart efter lunch om vi kan samordna och köra en löprunda. |
| Skrivet av: | matte [2007-10-20 15:13] | |
|
|
| Jag kommer |
| Skrivet av: | Sara K [2007-10-20 13:40] | |
|
|
| jag kommer också |
| Skrivet av: | Sus [2007-10-20 0:41] | |
|
|
| Kan tyvärr inte vara med. Jobbar natt. |
|
|
| Jag kommer vid 10.30-11 kvar över lunch oklart därefter |
|
|
|
 |