 |
|
|
|
Kommentera nyheten Teknikträningar tisdag 17/4 och 24/4
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Snorkfröken [2007-04-20 14:10] | |
|
|
| Jag vill vara med på tisdag i Kungsör. |
| Skrivet av: | Emma [2007-04-23 22:11] | |
|
|
| Jag vill vara med. Kommer till Scandic 17.30 |
| Skrivet av: | Balken [2007-04-23 13:05] | |
|
|
| Skulle väldigt gärna åka med till Kungsör. Skall jogga lite idag för att se om lite träning är bra för min snuva eller om jag blir förkyld igen. Om jag blir sjuk igen så skriver jag ett litet inlägg om det. |
| Skrivet av: | Göthlin [2007-04-23 8:10] | |
|
|
| Ja för sjutton, jag drar med till Kungsör! |
| Skrivet av: | Snorkfröken [2007-04-20 14:10] | |
|
|
| Jag vill vara med på tisdag i Kungsör. |
| Skrivet av: | Anders [2007-04-17 8:37] | |
|
|
| Någon mer som åker från Väster med bilplats? Annars föreslår jag sammanstrålning vid Scandic Västhaga 17.15 för gemensam avresa i minsta möjliga antal bilar. Fortsätt samåkningsplaneringen på pladdret. |
| Skrivet av: | Ari [2007-04-17 8:06] | |
|
|
| Tyvärr tokförkyld så Knottebo missar jag. Kungsör är jag med till. |
| Skrivet av: | culin [2007-04-16 21:33] | |
|
|
| Är gärna med till Knottebo imorgon. Är intresserad av samåkning. Åker gärna med någon. Om inte, åker jag med egen bil och kan erbjuda 4 platser i bilen. Åker tidigast 17 från Almby/Sörbyängen. |
| Skrivet av: | Balken [2007-04-16 21:14] | |
|
|
| Jag vill hänka imorgon, tack. |
| Skrivet av: | sus [2007-04-16 19:01] | |
|
|
| JAg vill hänga med imorgon den 17:e. |
| Skrivet av: | Sara K [2007-04-16 18:04] | |
|
|
| Jag vill följa med den 17:e |
|
|
|
 |