INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Långpasset lördag 16/12 (uppdaterad med tider)

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: Snorkfröken [2006-12-14 14:37]
Jag kommer och springar alt. 2. Hinner kanske med mat.

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: stina [2006-12-15 20:00]
finns det någon som har en plats över till digerberget?

Skrivet av: djN [2006-12-15 11:44]
Jag har varit hängig igår och är det idag med .. osäker på start.

Skrivet av: Löken [2006-12-14 19:13]
Nu börjar det rulla in lite mer folk, fin fint :)... Men jag saknar en del potentiella 10mila löpare fortfarande, kom igen nu...

Köttfärssåsen är lagad idag, jag rörde faktiskt om i grytan i ca. 2 sekunder så jag tycker faktiskt att det är jag som har lagat maten ;).

Dusch finns efteråt...

Skrivet av: lillstrumpa [2006-12-14 15:59]
finns det möjlighet till dusch efteråt??

Skrivet av: Snorkfröken [2006-12-14 14:37]
Jag kommer och springar alt. 2. Hinner kanske med mat.

Skrivet av: djN [2006-12-14 13:55]
jag kommer. mat låter kanon

Skrivet av: Emma [2006-12-14 12:31]
Jag kommer. Gärna mat efteråt.

Skrivet av: Sara K [2006-12-14 9:22]
Jag vill springa och gärna äta. Vet inte hur långt jag springer ännu men troligen alt. 3 eller 4.

Skrivet av: Löken [2006-12-13 12:52]
Nu börjar det ju ramla in lite anmälningar... Men fler behövs, kom igen nu... Vi är ju bra många i mässan t.ex... Kom igen nu...

Skrivet av: Piraten [2006-12-13 11:27]
Jag tar långa och gärna mat efteråt.