 |
|
|
|
Kommentera nyheten Nära historisk SM-stafett för KFUM
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Pontan [2005-09-19 12:56] | |
|
|
Ja det gick ju rätt bra, grattis till alla bra prestationer!! Jag villäven passa på att rätta en liten felaktighet i nyheten. Resultat Sträcka 3 VäxlTid VäxPl tid efter Ulricehamns OK, Matthias Niggli 2:55:59 1 0.00 KFUM Örebro 1, Pontus Halldin 2:57:23 9 1.24 KFUM Örebro 2, Calle Olsson 2:57:54 15 1.55
|
| Skrivet av: | culin [2005-09-19 19:46] | |
|
|
Vill sälla mig till skaran som är stolta över vilken bra klubb vi har. Grattis allihop! |
| Skrivet av: | HNord [2005-09-19 15:28] | |
|
|
| Riktigt fantastiskt skoj! Vad bra vi är! |
| Skrivet av: | Balken [2005-09-19 14:10] | |
|
|
| tysan vad tråkigt dryg man kan vara ibland. Förlåt..... |
| Skrivet av: | Balken [2005-09-19 14:08] | |
|
|
| När vi ändå är inne på felaktigheter. Visst är det Löken o inte Per som skall snacka med Åke? ;) |
|
|
| Pontan>>> Slarvigt räknat av mig, rättat! |
| Skrivet av: | Pontan [2005-09-19 12:56] | |
|
|
Ja det gick ju rätt bra, grattis till alla bra prestationer!! Jag villäven passa på att rätta en liten felaktighet i nyheten. Resultat Sträcka 3 VäxlTid VäxPl tid efter Ulricehamns OK, Matthias Niggli 2:55:59 1 0.00 KFUM Örebro 1, Pontus Halldin 2:57:23 9 1.24 KFUM Örebro 2, Calle Olsson 2:57:54 15 1.55
|
| Skrivet av: | Balken [2005-09-19 12:43] | |
|
|
F#*@n vad bra ni är!!!
Synd att man låg hemma sjuk utan internet. Hade varit hemskt intresant att följa tävlingen på plats eller hemma vid datorn :(
|
| Skrivet av: | Patrik [2005-09-19 9:48] | |
|
|
>>Peiza, vilken otrolig säsong du mäktat med!
3a på långa natten 9a lång-sm 1a start sträckan på SM och säkert nåt grymt jag glömt. sanslösa meriter för att vara rankad 380 inviduellt =)
Bra löpt allihop förresten,instämmer med tidigare inlägg |
| Skrivet av: | Peiza [2005-09-19 9:02] | |
|
|
| Så jäkla härligt och se när alla kämpar och sliter till max. |
| Skrivet av: | Pionhed [2005-09-19 8:01] | |
|
|
Härligt!!
Rackarns imponerande löpning, riktigt bra gjort! Och som Groth antydde, ni inspirerar till en 'hård' vinter! |
|
|
|
 |