INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Träningsupptakt lördag 2 december - ANMÄL ER!

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: Piraten [2006-11-19 19:10]
Jag är med på allt.

Skulle gärna vilja höra om träningsplanering såväl under vinterträningen som träning under tävlingssäsong, speciellt hur man bäst kombinerar hård träning mot långsiktiga mål samtidigt som man vill prestera bra resultat på tävlingar.

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: Roland F [2006-11-30 14:18]
Räknar med att komma till föreläsningen kl 12.00

Skrivet av: Chewie [2006-11-30 9:46]
Pionhed>> Finemang! Skulle dock behöva vara tillbaka lite tidigare, typ 1400 i stan. Men jag hör av mig imorgon när jag vet lite mer.

Skrivet av: Pionhed [2006-11-30 8:37]
Chewie: Du kan åka med mig! Jag tänkte vara med på förmiddagsträningen, mat och föreläsning, men jag behöver vara i tillbaka i öret ca 14.45, så det passar kanske bra?

Andra som har samma planer får också gärna följa med.

Skrivet av: Chewie [2006-11-30 8:21]
Skippar tyvär jympan imorgon. Måste även som sagt åka hem efter föreläsningen, någon mer som ska det? Samåkning dit, när och var?

Skrivet av: Pontan [2006-11-30 8:04]
da Silva>> Ok

Skrivet av: Sara K [2006-11-29 22:25]
Jag vill vara med på hela lördagen. Gärna lunch om det går att ordna trots sen anmälan? Annars går det ju bra med matsäck :)

Skrivet av: da Silva [2006-11-29 17:09]
Pontan>>> Din lunch är redan beställd, så du kan käka medan du lyssnar...

Skrivet av: Pontan [2006-11-29 16:50]
Jag skippar lunchen försöker komma till föreläsningen

Skrivet av: Ari [2006-11-29 12:34]
Träning, lunch och föreläsning !

Skrivet av: Anders [2006-11-29 8:30]
Tränar fm och lunch och möte!