 |
|
|
|
Kommentera nyheten Team-OL, tisdag 17/5
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Piraten [2005-05-17 16:18] | |
|
|
| Jag kommer med bil till Karslund |
| Skrivet av: | matte [2005-05-17 16:47] | |
|
|
| Jag kommer |
| Skrivet av: | Piraten [2005-05-17 16:18] | |
|
|
| Jag kommer med bil till Karslund |
| Skrivet av: | stina [2005-05-17 15:44] | |
|
|
| jag kommer också till klund och hoppas på skjuts..? |
| Skrivet av: | Lovisa [2005-05-17 15:18] | |
|
|
| Lovisa och kristin kommer!Finns det någen skjus från k-lund? |
| Skrivet av: | Kajsa [2005-05-17 12:54] | |
|
|
| Vi kan ha TC hemma hos mig om ni vill. Regnar det så kan vi stå i car porten eller källaren och så har vi utedass för den nödige. Fast det finns ju vid Blankhult också. Äsch det kanske bara krånglar till det förresten. |
| Skrivet av: | Hempa [2005-05-17 11:22] | |
|
|
| Jag kommer väl till träningen här också då... |
| Skrivet av: | stefan [2005-05-17 7:41] | |
|
|
| Jag kommer inte, Sjuk. |
| Skrivet av: | Peiza [2005-05-16 21:53] | |
|
|
| Kommer antagligen och vill köra ganska länge, kanske någon som är intresserad av att köra lite innan också. |
| Skrivet av: | viktoria [2005-05-16 21:37] | |
|
|
| jag kommer nog... |
|
|
|
 |