INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Möjlighet att avboka stugor i Säfsen 18-21/1

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: Pionhed [2006-12-04 8:25]
HNord. Löken med flera>> Det vore oerhört roligt (och nyttigt!) ifall någon ville ta på sig och ha lite teknikgenomgång sådär på torsdagen eller fredagen så att man kan jobba med det under helgen. Min skidteknik är ungefär lite utvecklad och fulländand som en Lada -69

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: stefan [2007-01-11 15:15]
Jag ska ruska fram kartorna vi hade sist, jag har dem kvar någonstans. Sedan kan ni ringa till fredriksberg för detska finnas en nyare karta!

Skrivet av: da Silva [2007-01-11 11:54]
En tapper skara kommer fortfarande åka till Säfsen och köra stenhårt, troligtvis fredag-söndag. Om det inte går att åka skidor kommer fokus ligga på distanslöpning på stig/i skog och på orientering.

Stefan>>> Vi kommer nog ha en bil med plats för 6 personer, så det är lugnt. :-)

Skrivet av: stefan [2007-01-11 7:21]
Jag skippar också. Så har ni en bil med 5 i.

Skrivet av: M&M [2007-01-11 6:32]
Oscar N hoppar också av

Skrivet av: stefan [2007-01-10 15:47]
Jag tror att Sus också avbokar sig.

Skrivet av: Linda och Erik [2007-01-10 14:21]
Vi avbokar oss

Skrivet av: iva [2007-01-10 13:45]
jag avbokar. längtar efter snö och löparknät är dumt, skulle därför vilja åka till grönklitt om det går.

Skrivet av: Jessica P [2007-01-10 11:09]
Per och Jessica avbokar sig till förmån för köksskåp och gångjärn.

Skrivet av: Ari [2007-01-10 8:30]
Tyvärr, avbokar mig också...

Skrivet av: HNord [2007-01-10 8:16]
Ja tyvärr på ett bra initiativ, men det är snön jag vill åt. Ställer in.