INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Nära historisk SM-stafett för KFUM

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: Pionhed [2005-09-19 8:01]
Härligt!!

Rackarns imponerande löpning, riktigt bra gjort! Och som Groth antydde, ni inspirerar till en 'hård' vinter!

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: culin [2005-09-19 19:46]
Vill sälla mig till skaran som är stolta över vilken bra klubb vi har.
Grattis allihop!

Skrivet av: HNord [2005-09-19 15:28]
Riktigt fantastiskt skoj! Vad bra vi är!

Skrivet av: Balken [2005-09-19 14:10]
tysan vad tråkigt dryg man kan vara ibland. Förlåt.....

Skrivet av: Balken [2005-09-19 14:08]
När vi ändå är inne på felaktigheter. Visst är det Löken o inte Per som skall snacka med Åke? ;)

Skrivet av: da Silva [2005-09-19 13:31]
Pontan>>> Slarvigt räknat av mig, rättat!

Skrivet av: Pontan [2005-09-19 12:56]
Ja det gick ju rätt bra, grattis till alla bra prestationer!! Jag villäven passa på att rätta en liten felaktighet i nyheten.
Resultat Sträcka 3 VäxlTid VäxPl tid efter
Ulricehamns OK, Matthias Niggli 2:55:59 1 0.00
KFUM Örebro 1, Pontus Halldin 2:57:23 9 1.24
KFUM Örebro 2, Calle Olsson 2:57:54 15 1.55

Skrivet av: Balken [2005-09-19 12:43]
F#*@n vad bra ni är!!!

Synd att man låg hemma sjuk utan internet. Hade varit hemskt intresant att följa tävlingen på plats eller hemma vid datorn :(


Skrivet av: Patrik [2005-09-19 9:48]
>>Peiza, vilken otrolig säsong du mäktat med!

3a på långa natten
9a lång-sm
1a start sträckan på SM
och säkert nåt grymt jag glömt. sanslösa meriter för att vara rankad 380 inviduellt =)

Bra löpt allihop förresten,instämmer med tidigare inlägg

Skrivet av: Peiza [2005-09-19 9:02]
Så jäkla härligt och se när alla kämpar och sliter till max.

Skrivet av: Pionhed [2005-09-19 8:01]
Härligt!!

Rackarns imponerande löpning, riktigt bra gjort! Och som Groth antydde, ni inspirerar till en 'hård' vinter!