 |
|
|
|
Kommentera nyheten Per, Per, Per och nu IVA!
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Pionhed [2005-02-08 7:03] | |
|
|
Gött! Kul!
Nu kommer bunkern att stanna i klubben ännu längre =) |
| Skrivet av: | Iva [2005-02-10 22:52] | |
|
|
alla>>TACK!! känns jätteroligt! funderar tom på att börja träna ;) stefan>>ja... men säg inget norrman´s>> :)) |
| Skrivet av: | janzon [2005-02-10 10:46] | |
|
|
| Bra val du också.. Välkommen! |
| Skrivet av: | Norman´s [2005-02-08 23:12] | |
|
|
| Iva>>Ny jacka!?? Kul! Välkommen i klubben! |
| Skrivet av: | Stoffe [2005-02-08 19:17] | |
|
|
| Wow! välkommen |
| Skrivet av: | gurra. [2005-02-08 18:07] | |
|
|
| härliga tider! Välkommen! |
| Skrivet av: | stefan [2005-02-08 13:47] | |
|
|
| iva>>Kul.. var det **:n som gjorde det :) |
| Skrivet av: | Öberg [2005-02-08 10:32] | |
|
|
| Skoj! Nu kör vi hårt! |
| Skrivet av: | HNord [2005-02-08 10:27] | |
|
|
| Kul!! Välkomna både till Iva och Per. (Och Per och Per...) |
| Skrivet av: | skistar [2005-02-08 10:15] | |
|
|
| Kanon! Kör hårt Iva! |
|
|
|
 |