INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Träningsupptakt lördag 2 december - ANMÄL ER!

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: Peiza [2006-11-19 21:16]
Jag är med på aktiviteterna under lördagen. Eventuellt på söndagen också.

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: Roland F [2006-11-30 14:18]
Räknar med att komma till föreläsningen kl 12.00

Skrivet av: Chewie [2006-11-30 9:46]
Pionhed>> Finemang! Skulle dock behöva vara tillbaka lite tidigare, typ 1400 i stan. Men jag hör av mig imorgon när jag vet lite mer.

Skrivet av: Pionhed [2006-11-30 8:37]
Chewie: Du kan åka med mig! Jag tänkte vara med på förmiddagsträningen, mat och föreläsning, men jag behöver vara i tillbaka i öret ca 14.45, så det passar kanske bra?

Andra som har samma planer får också gärna följa med.

Skrivet av: Chewie [2006-11-30 8:21]
Skippar tyvär jympan imorgon. Måste även som sagt åka hem efter föreläsningen, någon mer som ska det? Samåkning dit, när och var?

Skrivet av: Pontan [2006-11-30 8:04]
da Silva>> Ok

Skrivet av: Sara K [2006-11-29 22:25]
Jag vill vara med på hela lördagen. Gärna lunch om det går att ordna trots sen anmälan? Annars går det ju bra med matsäck :)

Skrivet av: da Silva [2006-11-29 17:09]
Pontan>>> Din lunch är redan beställd, så du kan käka medan du lyssnar...

Skrivet av: Pontan [2006-11-29 16:50]
Jag skippar lunchen försöker komma till föreläsningen

Skrivet av: Ari [2006-11-29 12:34]
Träning, lunch och föreläsning !

Skrivet av: Anders [2006-11-29 8:30]
Tränar fm och lunch och möte!