 |
|
|
|
Kommentera nyheten Smålandskavleträning
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Peiza [2005-10-10 13:25] | |
|
|
| Räknar med att kunna vara med på dessa träningar, kanske kan få sig en nattsträcka på smålle :) |
| Skrivet av: | stefan [2005-10-13 14:54] | |
|
|
| Starten kommer vara 18:20 i kväll. Vi hoppas att det blivit mörkt då. |
|
|
| Jag anmäler mig till ikväll! |
| Skrivet av: | Öberg [2005-10-12 10:10] | |
|
|
| Jag kommer och promenerar eller sätter ut innan. |
| Skrivet av: | stefan [2005-10-12 7:21] | |
|
|
HJÄLP!!! 40 graders feber och halsont. Behöver någon som kan sätta ut lite reflexer tills i morgon. är man 3 st tar det inte så lång tid. Hör av er på sms eller telefon, jag kommer nog sova en hel del idag. |
| Skrivet av: | Hanna [2005-10-11 21:31] | |
|
|
| Jag kommer! |
| Skrivet av: | Mats Eriksson [2005-10-11 19:02] | |
|
|
| Hagaby kommer med ca 10 st. |
| Skrivet av: | stefan [2005-10-11 11:14] | |
|
|
| Håkan>> Mitt uppe i de otäcka kilsbergen..Skyltar från Frösvidal. |
| Skrivet av: | Håkan [2005-10-11 10:22] | |
|
|
| var ligger gårdsjön? |
| Skrivet av: | Cassius [2005-10-10 19:45] | |
|
|
| jag skulle vilja deltaga i de 2 sista... |
| Skrivet av: | Peiza [2005-10-10 13:25] | |
|
|
| Räknar med att kunna vara med på dessa träningar, kanske kan få sig en nattsträcka på smålle :) |
|
|
|
 |