INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Nya turer i KM/RM 22/10!!!

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: Peiza [2005-09-21 8:15]
Går på Öbergs linje.

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: Patrik [2005-09-22 10:27]
KM på hemmaplan 23/10 röstar jag för =). Springer en årlig tävling hemma i Enköping på lördan. Men åk till Göteborg ni!

Skrivet av: Peiza [2005-09-21 8:15]
Går på Öbergs linje.

Skrivet av: Brynäs [2005-09-20 14:22]
Räknas öppen 6 på DM som KM så är det OK. Annars Göteborg.

Skrivet av: diva [2005-09-20 9:54]
kom till göteborg!!det blir grymt!

Skrivet av: Öberg [2005-09-18 20:02]
Min chans att vinna Km är ju alternativ 1 el. 3, så då lär det väl bli en taktikröstning........: )

Skrivet av: Kajsa [2005-09-16 12:57]
Alternativ 2 eller 3 är bäst.

Skrivet av: Palmér [2005-09-16 11:52]
Jag röstar helt klart för alternativ 2.

Skrivet av: da Silva [2005-09-16 11:35]
Jag hakar till Göteborg, kul terräng! Helst trean alltså.

Skrivet av: BoRot [2005-09-16 8:30]
Suveränt!! Alla till Göteborg!!!!!!!