INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Träning söndag 20/3

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: Peiza [2005-03-19 16:45]
Har bestämt mig nu, jag hänger på. Kosta vad det kosta vill.
Samåkning kan ju vara bra, någon mer än Ted som är intresserad här ifrån väster? daSilva?

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: Peiza [2005-03-20 2:03]
Ted>>>Glömde mobilen hemma, men om du läser här så kan du försöka komma bort till mig vid halv tio, eller strax därefter. Vi ses på ekersgatan 27.

Skrivet av: culin [2005-03-19 23:10]
Kommer också

Skrivet av: Pontus [2005-03-19 21:01]
Jag kommer

Skrivet av: dg [2005-03-19 20:54]
Jag har platser över i bilen.

Skrivet av: Ted [2005-03-19 20:04]
Peiza>> Kanon om man kan åka med. Tid och plats?

Skrivet av: stina [2005-03-19 18:00]
jag kommer!

Skrivet av: fille [2005-03-19 17:09]
Filip och Matte kommer!

Skrivet av: Feenie [2005-03-19 16:56]
Peiza>> Jag vill gärna åka med om det finns plats.

Skrivet av: Peiza [2005-03-19 16:45]
Har bestämt mig nu, jag hänger på. Kosta vad det kosta vill.
Samåkning kan ju vara bra, någon mer än Ted som är intresserad här ifrån väster? daSilva?

Skrivet av: Kristin J [2005-03-19 16:36]
är det för sent att anmäla sig? annars vill jag vara med.