 |
|
|
|
Kommentera nyheten ÄNTLIGEN - Dags att prova cykeltröjor
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Peiza [2004-03-19 8:41] | |
|
|
| Hagge>> Dom är korta, men eftersom du är en hängselkille går det nog bra. |
| Skrivet av: | Peiza [2004-03-23 19:34] | |
|
|
| TJ>> Inte cykla runt en sjö i 24 timmar, kanske? |
| Skrivet av: | stefan [2004-03-23 18:53] | |
|
|
| Fimpen>>Beställer en tröja åt snutten/cyborg eller var det Johan Rydberg han hette (samma storlek som jag skall ha). |
| Skrivet av: | TJ [2004-03-19 11:40] | |
|
|
| M&M>> Det måste väl ändå finnas roligare saker att ha KM i än att inte cykla runt en sjö? |
| Skrivet av: | M&M [2004-03-19 9:45] | |
|
|
| TJ>> Bra, då kan du och jag ha en egen klass H40 i klubbmästerskap i ILR |
| Skrivet av: | Peiza [2004-03-19 8:41] | |
|
|
| Hagge>> Dom är korta, men eftersom du är en hängselkille går det nog bra. |
| Skrivet av: | Hagge [2004-03-19 8:33] | |
|
|
| Jag tar också en i samma storlek som Peiza. |
| Skrivet av: | Pionhed [2004-03-19 8:19] | |
|
|
Peiza--> Ja, eller hur!! =)
Fimpen--> Ge samma storlek som Peiza, det blir kanon...vad kommer de att kosta förresten? |
| Skrivet av: | fimpen [2004-03-18 22:35] | |
|
|
| cyborg>> Maila mig när du lyckats bestämma dig! |
| Skrivet av: | cyborg [2004-03-18 21:54] | |
|
|
| jag är också intresserad av en tröja, hör av mig om storlek. |
| Skrivet av: | TJ [2004-03-18 13:22] | |
|
|
Tusan vad sugen man blir på en KFUM-tröja. Kanske dags för klubbyte. Men jag tycker faktiskt alt. 1 var snyggare. |
|
|
|
 |