 |
|
|
|
Kommentera nyheten Träningsupptakt och anmälan till spinning
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Pecka [2007-12-13 23:51] | |
|
|
| Clobbe & Pecka spinner |
| Skrivet av: | Kristin j [2007-12-15 11:21] | |
|
|
| Måste nog hoppa av em träningen men betalar för min plats om det behövs. |
| Skrivet av: | Kattis [2007-12-15 11:11] | |
|
|
| måste hoppa av pga ryggsmärtor |
|
|
| Erik och Eva anmäler sig! |
| Skrivet av: | Piraten [2007-12-15 9:15] | |
|
|
| 15 platser kvar just nu |
| Skrivet av: | Piraten [2007-12-15 9:06] | |
|
|
| Anmäler Karin |
| Skrivet av: | Ari [2007-12-15 9:00] | |
|
|
| anmäler johanna |
| Skrivet av: | Piraten [2007-12-14 21:04] | |
|
|
| stefan>> Det finns plats för Jonas |
| Skrivet av: | stefan [2007-12-14 20:11] | |
|
|
| Jonas M vill ha en plats om det finns över till icke KFUM! |
| Skrivet av: | Kristin C [2007-12-14 18:19] | |
|
|
| jag är sjuk och kan inte vara med och spinna imorrn.. |
| Skrivet av: | stefan [2007-12-14 14:42] | |
|
|
| spinna och lunch |
|
|
|
 |