 |
|
|
|
Kommentera nyheten Classic Motor Festival En Plats vakant Söndag
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Pecka [2005-05-18 12:36] | |
|
|
| Hasse>>Jag kan vara jour för Dig på hemmaplan. Från kl 8 finns det mer folk på plats. |
| Skrivet av: | AA [2005-06-04 21:00] | |
|
|
| Hjälper till med frukostrusningen mellan 7 och 9 i morgon. Vill någon lösa av sedan går det bra. |
| Skrivet av: | NormanK [2005-06-01 15:07] | |
|
|
| Pionhed>> Vi har tacksamt noterat detta!! |
| Skrivet av: | Pionhed [2005-06-01 14:20] | |
|
|
| Pecka: Taskig mottagning på mobilen imorse, men jag tro att du förstod att jag och Jessica tar Söndag 12-17. |
|
|
| Jag kan jobba fredag eftermiddag |
|
|
| hej, jag tar ett pass på lördagen 14.00-17.00 |
| Skrivet av: | Lasse A [2005-05-28 14:48] | |
|
|
| Mike Friman tar ett pass lördag kl 8 -14 |
| Skrivet av: | Widdas [2005-05-26 22:26] | |
|
|
| Jag kan ta passet 8-14 på lördagen. |
| Skrivet av: | Pecka [2005-05-24 22:43] | |
|
|
Det finns ett förslag att dela upp i mindre pass för att kunna planera lättare.
Om någon kan ta del av ett pass är det fritt fram att föreslå det hellre än att avstå. |
| Skrivet av: | Pecka [2005-05-23 22:25] | |
|
|
| Nu börjar det likna något! Men fortfarande saknas det folk på en del ställen |
| Skrivet av: | hooken [2005-05-23 20:07] | |
|
|
| Pecka>>måste avboka min tid tyvärr har fått förhinder... |
|
|
|
 |