 |
|
|
|
Kommentera nyheten Nattugglan 26/8 RESULTAT!
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Pecka [2003-08-23 17:08] | |
|
|
| Öberg>> Du är med! Långa banan. |
| Skrivet av: | Pecka [2003-08-27 21:57] | |
|
|
| M d.ä. E>>Din starttid har korrigerats! Drop från 1>18. |
| Skrivet av: | Henrik Nord [2003-08-25 18:54] | |
|
|
| Har visst anmält mig till fel klass. Kan någon vänlig sjöäl stoppa in mig i bana 1 istf 5? |
| Skrivet av: | Pecka [2003-08-23 17:08] | |
|
|
| Öberg>> Du är med! Långa banan. |
| Skrivet av: | Öberg [2003-08-22 9:02] | |
|
|
| pecka--> Kan man efteranmäla sig så här?? I sådant fall på långa banan.. |
| Skrivet av: | Pecka [2003-08-21 23:39] | |
|
|
| Bosse C>>Det går givetvis att efteranmäa sig om lusten att springa faller på framåt tisdagen! |
|
|
| Trevligt att se både denna nyhet och KFUM:s fina hemsida. Eftersom jag inte kan hitta mig själv i startlistan kan jag bara önska lycka till till alla djärva nattlöpare. (Kul att se att du är på alerten Pecka) |
|
|
|
 |