 |
|
|
|
Kommentera nyheten Imponerande halvmara av Sjögren på Island
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Patrik [2007-08-20 21:09] | |
|
|
| Mindre än 6 min efter den legendariske italienaren Stefano Baldini dessutom. Han kniper ju medalj på varenda mästerskaps marathon. |
| Skrivet av: | Pionhed [2007-08-21 13:35] | |
|
|
| One96: Dessutom ser det ut som om foten pekar in i kameran medan kroppen åt ett annat håll...dålig kamera =) |
| Skrivet av: | One96 [2007-08-21 10:32] | |
|
|
| Kanonbild, fotografen lyckades bra med att fånga den snedheten jag har i ansiktet men är svår att se i verkligheten! Tänk vad man kan göra med en kamera! =) |
| Skrivet av: | Peiza [2007-08-21 0:29] | |
|
|
Ja det var en kul resa och tävling... dock blev schemat lite väl hårt mot slutet, så nu är jag sjuk :(
Bilder från loppet: http://www.photo.is/07/08/3/images/kps08070955.jpg - Sjögren http://www.photo.is/07/08/3/images/kps08070997.jpg - Carlberg
Mellantider
Varv Tid Varvtid Snittpuls Sträcka min/km 1. 0:03:19 3:19 163 1000 3:19 2. 0:06:40 3:21 170 1000 3:21 3. 0:10:03 3:22 170 1000 3:22 4. 0:13:27 3:24 170 1000 3:24 5. 0:16:51 3:23 169 1000 3:23 6. 0:20:14 3:23 170 1000 3:23 7. 0:23:39 3:24 168 1000 3:24 8. 0:27:04 3:25 169 1000 3:25 9. 0:30:31 3:26 169 1000 3:26 10. 0:33:50 3:19 170 1000 3:19 11. 0:37:12 3:22 172 1000 3:22 12. 0:40:38 3:25 170 1000 3:25 13. 0:44:08 3:30 171 1000 3:30 14. 0:47:33 3:24 170 1000 3:24 15. 0:50:54 3:21 172 1000 3:21 16. 0:54:21 3:26 173 1000 3:26 17. 0:57:55 3:34 174 1000 3:34 18. 1:01:12 3:16 172 1000 3:16 19. 1:04:26 3:14 175 1000 3:14 20. 1:07:41 3:14 179 1000 3:14 21. 1:11:06 3:25 181 1098 3:07
|
| Skrivet av: | Patrik [2007-08-20 21:09] | |
|
|
| Mindre än 6 min efter den legendariske italienaren Stefano Baldini dessutom. Han kniper ju medalj på varenda mästerskaps marathon. |
| Skrivet av: | Patrik [2007-08-20 21:07] | |
|
|
| Ojoj, 1,11,01- det är respekt! Grymt imponerad och stort grattis! |
| Skrivet av: | Pionhed [2007-08-20 15:52] | |
|
|
| Ja, bra jobbat allihop. Jäklar vad inspirerad man blir! |
| Skrivet av: | Balken [2007-08-20 15:33] | |
|
|
Peiza>> Super!! da Silva/ Direktörn / Josse>> Bra löpt på hemmaplan. Lök>>Starkt jobbat i Kristinehamn. Mose fear>>Topp tre bland svenskarna är fint. |
|
|
| Hm, det är bara 15 sekunder per kilometer som skiljer... Kul att du ger mig nåt att träna för Sjögge! :-) |
| Skrivet av: | Löken [2007-08-20 10:27] | |
|
|
| Det är en grym tid Sjögren... Du är bäst :). |
|
|
|
 |