INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Upptaktsmöte för herrar och damer 28/2 19.00 OBS! Ny info.

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: Patrik [2007-02-21 19:18]
Kommer av naturliga själ inte, men jag är fit for fight för en ny säsong.

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: Axel [2007-02-28 14:03]
Dyker upp, kan ev bli några minuter sen.

Skrivet av: Albin [2007-02-28 13:47]
Kommer

Skrivet av: Suss E [2007-02-28 11:49]
jag kommer troligtvis..

Skrivet av: djn [2007-02-28 10:42]
jag kommer naturligtvis eftersom jag är med i Elitkommittén och inte skulle kunna förlåta mig själv om jag missade sammankomst

Skrivet av: Pontan [2007-02-28 9:30]
Hoppar över, behöver vara hemma.

Skrivet av: Christina [2007-02-27 22:01]
Kommer förbi om jag hinner, men det blir nog svårt =(

Skrivet av: stefan [2007-02-27 13:31]
kommer med 90 % säkerhet,

Skrivet av: Kristin j [2007-02-26 14:13]
Jag jobbar till kl.20 men kommer förbi när jag slutat om ni fortfarande är kvar.

Skrivet av: groth [2007-02-26 13:52]
skickar min bättre hälft på mötet

Skrivet av: Pontan [2007-02-26 9:53]
Jag kan närvara, har dock inga förhoppningar på att kunna tävla något nämnvart pga långtidsskada