INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Möjlighet att avboka stugor i Säfsen 18-21/1

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: One96 [2006-11-21 13:16]
Tyvärr är jag av, ska till Östersund då...
Skidläger är kung!

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: stefan [2007-01-11 15:15]
Jag ska ruska fram kartorna vi hade sist, jag har dem kvar någonstans. Sedan kan ni ringa till fredriksberg för detska finnas en nyare karta!

Skrivet av: da Silva [2007-01-11 11:54]
En tapper skara kommer fortfarande åka till Säfsen och köra stenhårt, troligtvis fredag-söndag. Om det inte går att åka skidor kommer fokus ligga på distanslöpning på stig/i skog och på orientering.

Stefan>>> Vi kommer nog ha en bil med plats för 6 personer, så det är lugnt. :-)

Skrivet av: stefan [2007-01-11 7:21]
Jag skippar också. Så har ni en bil med 5 i.

Skrivet av: M&M [2007-01-11 6:32]
Oscar N hoppar också av

Skrivet av: stefan [2007-01-10 15:47]
Jag tror att Sus också avbokar sig.

Skrivet av: Linda och Erik [2007-01-10 14:21]
Vi avbokar oss

Skrivet av: iva [2007-01-10 13:45]
jag avbokar. längtar efter snö och löparknät är dumt, skulle därför vilja åka till grönklitt om det går.

Skrivet av: Jessica P [2007-01-10 11:09]
Per och Jessica avbokar sig till förmån för köksskåp och gångjärn.

Skrivet av: Ari [2007-01-10 8:30]
Tyvärr, avbokar mig också...

Skrivet av: HNord [2007-01-10 8:16]
Ja tyvärr på ett bra initiativ, men det är snön jag vill åt. Ställer in.