INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Classic Motor Festival En Plats vakant Söndag

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: NormanK [2005-06-01 15:07]
Pionhed>> Vi har tacksamt noterat detta!!

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: AA [2005-06-04 21:00]
Hjälper till med frukostrusningen mellan 7 och 9 i morgon. Vill någon lösa av sedan går det bra.

Skrivet av: NormanK [2005-06-01 15:07]
Pionhed>> Vi har tacksamt noterat detta!!

Skrivet av: Pionhed [2005-06-01 14:20]
Pecka: Taskig mottagning på mobilen imorse, men jag tro att du förstod att jag och Jessica tar Söndag 12-17.

Skrivet av: Snorkfröken [2005-05-31 15:33]
Jag kan jobba fredag eftermiddag

Skrivet av: enicolas [2005-05-30 21:01]
hej, jag tar ett pass på lördagen 14.00-17.00

Skrivet av: Lasse A [2005-05-28 14:48]
Mike Friman tar ett pass lördag kl 8 -14

Skrivet av: Widdas [2005-05-26 22:26]
Jag kan ta passet 8-14 på lördagen.

Skrivet av: Pecka [2005-05-24 22:43]
Det finns ett förslag att dela upp i mindre pass för att kunna planera lättare.

Om någon kan ta del av ett pass är det fritt fram att föreslå det hellre än att avstå.

Skrivet av: Pecka [2005-05-23 22:25]
Nu börjar det likna något! Men fortfarande saknas det folk på en del ställen

Skrivet av: hooken [2005-05-23 20:07]
Pecka>>måste avboka min tid tyvärr har fått förhinder...