 |
|
|
|
Kommentera nyheten Vårruset, tisdag 16 maj (ANMÄLAN)
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
|
|
Det blev konstigt när jag anmälde mig. Kommer till G-vik mellan 16-16.30 och kollar infart till G-vik. Är kvar till ca 18.30 när gatorna stängs. Passar busshållplatser vid Rådhuset-Apoteket från 18.45 och frammåt |
|
|
| Jag har anmält att jag kan vara prisutdelare mellan 19.15 och 20.30. Är det bara att dyka upp vid Gustavsvik och |
|
|
| Jag har redan blivit tilldelad en plats i målet. Det var någon som kontaktade oss direkt per telefon från VårRuskomittén och sen fick jag ett e-mail om att jag ska vara i målet senast kl 18.00. |
|
|
Det blev konstigt när jag anmälde mig. Kommer till G-vik mellan 16-16.30 och kollar infart till G-vik. Är kvar till ca 18.30 när gatorna stängs. Passar busshållplatser vid Rådhuset-Apoteket från 18.45 och frammåt |
|
|
|
 |